4 Kasım 2018

Demir Konsey (Yeni Crobuzon 3)


Demir Konsey - The Iron Council
China Miéville
Çeviren: Güler Siper
Yordam Kitap
Şubat 2015 (1. basım)
544 sayfa

Yeni Crobuzon üçlemesini yıllardır bitirmedim diye içime dert olmuştu. Miéville okumayı da özledim. Dedim ki, artık Demir Konsey'i okuyayım.

Okuyamadım.

28 Eylül'de kitabı okumaya başlamışım, 4 Kasım'a kadar ancak 114 sayfa okuyabildim, onu da kendimi zorlaya zorlaya okudum. Kitaba neden ısınamadığımı hiç bilmiyorum, serinin ilk iki kitabını çok sevmiştim aslında. Şu yüz küsur sayfada hiçbir karaktere karşı bir şey hissedemedim, hiçbir sahnenin sonunda ne olacağını merak etmedim. Bugün artık pes ediyorum, bu kitabı bir kenara bırakmazsam başka bir romana geçemeyeceğim ve omuzlarımda sürekli bir yük hissediyorum.

Bu da "Pes ediyorum," güncellemesi. Belki bir süre sonra tekrar denerim.

2 yorum:

  1. Ben ilk kitabı okudum ve çok sevdim diğerlerini de bu kitap fuarında alayım diyordum şimdi sizin yorumunuzu görünce teker teker mi gitsem acaba diye şüpheye düştüm? Ne önerirsiniz? Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap vermekte geç kaldım değil mi? Anlamadığım bir nedenle Blogger bana yorumları mail atmayı bırakmış, sorunu ancak bugün çözüp biriken yorumlara bakabildim.

      Ben olsam iki kitabı da alırdım çünkü sorun Demir Konsey'de değil bende galiba. Bunun arkasından bir de Ray Bradbury kitabını okuyamayıp yarım bırakım. Durumum hiç normal gözükmüyor :/

      Sil