1 Ekim 2012

Beyoğlu Sahaf Festivali'ne gidemiyorum diye yastayım. Onun yerine, her fırsatta bir kitap alıyorum; arasıra Faruk Bey'e telefon ediyorum, yeni gelen bilimkurguları öğreniyorum ve bende olmayanları seçip ayırmasını rica ediyorum.

Bir de, yeni işimle birlikte kitap okumaya ayırdığım zaman azaldı, toplu taşıma araçlarında kitap bitirir oldum. Bogdanov'un Kızıl Yıldız'ını bitirdim ve bayıldım. Bloga yazacaktım ki, devamını (Mühendis Menni) okuyup, ikisini birlikte yazmaya karar verdim. Zaman yaratabilirsem ve istediğim her şeyi anlatabilirsem; bu iki kitap hakkında uzuuun bir yazı yazacağımı umuyorum. Çünkü Bogdanov'un anlatımını ve anlattıklarını çok sevdim.

Son günlerde aldığım kitaplara gelince:
- İyi Güzel Muhteşem Yarın, Cory Doctorow
- Momo, Michael Ende
- Yaban Aklın Evcilleştirilmesi, Jack Goody (Bu kitabı aslında yeğenim aldı, bir dersi için gerekiyormuş. Okuma listeme ekledim ben de.)
Bunların dışında, Aşiyan Sahaf'ta beni bekleyen birkaç Asimov, bir Stanislaw Lem ve birkaç başka kitap var.

İyi okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder